صحبت با وکیل الزام

Wiki Article

من مغازه ای رو اجاره کردم، به دلیل اینکه نمیتونم برم دم مغازه و شرایط دیگه ای که دارم میخوام انتقال بدم به پسرم، میشه اینکار رو انجام بدم

مستاجر به توسط یکی از این چند مورد می‌تواند بدون پرداخت خسارتی، قرارداد اجاره را فسخ کند.

در دعاوی ملکی به زمینه حقوقی، مسائل کیفری مطرح نیست و صرفا جنبه حقوقی و همچنین ثبتی آن مورد نظر است.

با توجه به تغییرات مکرر قوانین وکیل باید مستمرا علم خود را بروز رسانی کند.

بهترین وکیل ملکی علاوه بر علم وکالت، تجربه و سابقه کافی در امور حقوقی، کیفری، خانواده و … داشته و دارای ویژگیهای دیگری هم هست. شخصیت پر انرژی و مثبت، آگاهی به علم روانشناسی و زبان بدن، علاوه بر داشتن محیطی مناسب جهت ارائه خدمات به مشتریان و دسترسی آسان مراجعه کنندگان که همه این موارد بسیار حائز اهمیت هستند.

انتخاب وکیل متخصص وکیل ملکی وکیل خود را پیدا کنید متخصصین آنلاین آماده ارائه خدمت سریع و بدون اتلاف وقت از میان متخصصین آنلاین سایت فرد مورد نظر خود را انتخاب و مشاوره خود را دریافت کنید.

همان‌طور که تا این قسمت از مقاله متوجه شدید، تصرف عدوانی از دو حیث قابل پیگیری است. از نظر حقوقی و از منظر کیفری.

جهت رسیدگی هر یک از دعاوی ملکی فوق و جلوگیری از ضرر و زیان مالی، هر کدام از طرفین باید به وکیل متخصص در این حوزه مراجعه کنند.

صدور حکم رفع تصرف علیه کسی جائز است که تصرف او لاحق بر تصرف خواهان باشد. بر همین اساس است خوانده باید هیچگونه تصرف قبلی در مال موضوع دعوی نداشته باشد وگرنه او خود نیز متصرف سابق است و صدور دستور رفع تصرف علیه متصرف سابق فاقد وجه قانونی است.

دادگاه بااعلام ختم رسیدگی باتوجه به اوراق ومحتویات پرونده اقدام به انشاء رای به شرح ذیل نموده است :

این کارم درسته ؟ فقط کد رهگیری داره ملک ولی سازنده میگه پایان کار نداره ؟ من به مشکلی نمیخورم بخوام این کار رو انجام بدم ؟

خواهان دعوای اثبات مالکیت بایستی بدواً نسبت به اثبات وجود قراردادی مبنی بر انتقال مالکیت یا ادله‌ای مبنی بر مالکیت ارائه نماید که معمولاً خواهان در این مورد با ارائه سند عادی نسبت به اثبات وجود قرارداد اقدام می‌کند،

بر اساس ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی، هرکس به وسیله صحنه‌سازی از قبیل: پی‌کنی، دیوارکشی، تغییر حد فاصل، امحای مرز، کرت‌بندی، نهرکشی، حفر چاه، غرس اشجار و زراعت و امثال آن به تهیه آثار تصرف در اراضی مزروعی اعم از کشت شده یا در آیش زراعی، جنگل‌ها و مراتع ملی شده، کوهستان‌ها، باغ‌ها، قلستان‌ها، منابع آب، چشمه سارها انهار طبیعی و پارک‌های ملی، تأسیسات کشاورزی و دامداری و دامپروری و کشت و صنعت و اراضی موات و باید و سایر اراضی و املاک متعلق به دولت یا شرکت‌های وابسته به دولت یا شهرداری‌ها یا اوقاف و همچنین اراضی و املاک و موقوفات و محبوسات و اثلاث باقیه که برای مصارف عام‌المنفعه اختصاص یافته یا اشخاص حقیقی یا حقوقی به منظور تصرف یا ذی‌حق معرفی‌کردن خود یا دیگری، مبادرت نماید یا بدون اجازه سازمان حفاظت محیط زیست یا مراجع ذی‌صلاح دیگر مبادرت به عملیاتی نماید که موجب تخریب محیط زیست و منابع طبیعی گردد یا اقدام به هرگونه تجاوز و یا ایجاد مزاحمت یا ممانعت از حق در موارد مذکور نماید به مجازات یک ماه تا یک سال حبس محکوم می‌شود.

تعریف دقیقی از تصرف نیامده و عرف را برای تشخیص آن ملاک کليک کنيد قرار داده است.

Report this wiki page